8 Mayıs 2016 Pazar

nisan okumaları

Gördüğünuz üzere basligin yaninda bir sayi yok.. çünkü zaten koca ay boyunca 3 kitap okudum T︵T
Cam çocuk-jodi picoult
Taras bulba-gogol
Eksik parça-michelle hodkin

Gogol'un kitaplarıni daha sonra toplu yazayim istiyorum :-) o yuzden taras bulba'ya yorum girmeyeceğim :)

1)cam çocuk-jodi picoult
Kitap gercekten güzeldi.. ana konu osteogenezis imperfecta hastası bir çocuğun hayati olsa da yazar bircok konuya değinmiş. 600 sayfalik bir kitapti ama dili akıcı olduğu için 2-3 gunde bitti.
Cok tıbbi terimlere bogmadan her karakteri anlatmış..
OI cam çocuk denilen hastalık. En küçük darbede kemikleri kirilan 6yaşındaki willow, annesi, ablasi,babasi,doktoru ve avukat uzerinden giden bir hikaye.. ben ne anlatsam spoiler olur..
Yalniz babasini sevemedim bi türlü. Yazar iyi biri olarak anlatmis adami ama ben hoslanmadim :(
Benim kitap icin puanim 8. Bulursaniz okuyun. Ben kutuphaneden ödünç almistim :-)


2) eksik parça-michelle hodkin
Mara dyer serisinin ilk kitabi. Bir gunde okudum ve uzun bir aradan sonra begendigim bi seri kitabi oldu :)
Kitap paranormal mi yoksa psikolojik gerilim mi bi türlü karar vermedim :D
Bi de yazar sonunu cok uç bi noktada bitirmis :D
Kitap okuyamama halleri icin bire bir :-)
Zaten okuyan blogger arkadaşlar detayli yorum girdiler :-)
Ben beğendim :-) ama devamini okur muyum şüpheli.. bi turlu bulamadim kitaplari :/
Benim bu kitap icin puanim 7. Gençlik kitaplarini seviyorsaniz kacirmayin!

Sağlıkla, kitapla ve umutla kalın!
_dr.coffee'den sevgilerle

4 yorum:

  1. Nisan ayı benim için de verimsiz geçti, mayıs da öyle geçecek malum finaller :(( Cam Çocuğu ben de okumuştum, ama ben yazarın yarattığı karakterlere sinirleniyorum ya :D Hep sağlıklı olan çocuk arka planda kalıyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mesaj kaygili bir kitap oldugu icin 'diger cocugu unutmayin yoksa hem hirsiz hem blumia olur' mesajini vermek istemiş okura..
      Mayıs icin simdiden konusmak istemiyorum, bereketi kaçmasın :D

      Sil
  2. jodi'yi de okumadım, ingilizcesini aldıydım ama ne zaman sakin kafayla oturur da okurum bilmem:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla bekletmeden oku :-) zaten hemen bitiyor :-)

      Sil

her kelime benim için değerli..