14 Aralık 2015 Pazartesi

aralık ayı dostlarım

Merhaba blogcular :-)
Size dolu dolu kitaplı bir yazi getirdim :-)
Ama yorum degil.. sadece aralik ayinda aldıklarım
Üzerinize kitap, biraz cok almışım da :-)
Ama ne hikmetse kargodan bir tane ayrac, bir tane kahve çıkmadı :/
Insanın gözü doyacak once kutuphane sakini, misal benimki hic kitaba, kahveye, ayraca doymuyor..
Aksi gibi son 3 internet alışverişinden ayrac verilmedi hiç :S başta alistirdilar cok ayraca, birden kesince hos olmadı tabi :/
Bu ay kitapyurdunda kırmızıkedi yayinlarinin %40 indirimi var.. eger virginia woolf veya sylvia plath alacaksaniz kaçırmayın.. yada daha iyi bir indirimden de alabilirsiniz bittabii :-)
Maksat okumak :-).. neyse zaten uzun bir yazi olacagi icin girizgahi kisa tutalım :-)
Ha, bi de bu ay aldiklarimin içinde kargo haric kitapçıdan aldıklarım var..

Aile fotoğrafımız :-)



Kitapçıdan alınan 7 kitap var, 3'ünü takas ile aldım.. 4'ü spontan olarak alındı :)
Genelde ince kitap aliyorum dışarıdan. Hem uygun oluyor hem de ince kitabi okuması kolay.. çoğunlukla :-)

Baharda yine geliriz- barış bicakci
Yazarı ne kadar sevdiğimi sağır sultan duydu herhalde :-)
Kitap zaten bi saatte falan bitti, ileriki günlerde yorum yazacağım icin cok bir sey soylemek istemiyorum ama beğendim.. eger daha once okuduysaniz barış bıçakci'yi gönül rahatlığı ile alabilirsiniz..

Açlık-knut hamsun
Bu kitabi ilk fok bıyığı'nda gördüm. Onun begenisine guveniyorum :-)

Az gittik uz gittik/şimdiki çocuklar harika-aziz nesin
Az gittik uz gittik yazarin köşe yazilarindan oluşuyor.. tanışma kitabiydi, begenilerek okundu.
Şimdiki çocuklar harika'yi dün gece okudum.. evet siz beni sylvia ile depresyona girmiş sanirken ben aziz nesin'le karnım ağrısiya kadar güldüm :D kahkahalar gırla :D bence çocuklardan cok anne/baba/ogreticiler okusa hoş olur..


Caligula-albert camus
Bu kitabi bir iki yerde gordum ama o zaman baskısını bulamamistim, kitapçıda gorunce ustune atladim resmen :-) umarım begenirim.. tiyatro oyunu..

Her şeyin sonundayim-tezer özlü/ferit edgü mektuplari
Tezer alışveriş listesi yazsa okurum felsefesi doğrultusunda alınmıştir.
Daha once derginin birinde -peyniralti edebiyat galiba- geçiyordu.

Eski bahçe eski sevgi-tezer özlü
Yukardaki kural gecerli hala :-) fok bıyığı okumustu gecen yıl..

Tee cok kitap almisim be disardan :-) ama 3'ü takas.. yani elimdeki chick-lit kitapları verdim :-)
Kargoya gelirsek :-) tabi siz sabirla buraya gelmişseniz :D
Bu ayki kargo tam bir feminist işi oldu :D
Hepsi kadın, bir çoğu feminist :-)
Hatta biri feminist distopya :D


Kendine ait bir oda-virginia woolf
Elimde okumadigim bir kitabi var ama tanışmak icin daha uygun olacağını umut ederek bu kitabı aldım.

Swastika geceleri-katharine burdekin
Bu kitapla ilgili yazdan beri o kadar cok şey okudum ki.. kendisi feminist distopyadir.. ve sonunda tarafimca alınabildi :-)

Çağdaş türk ozanı barış manço-birgül yangın
Kitap elime bugün gecti.. yazarin teziymis aslında. Ilk birkac sayfasını okudum ama cok objektif bulmadim.. tam karar vermem icin bitirmem gerek.. aşırı bir 'barış abi' sevgisinin ürünü gibi..

Frambuazlı hayat-deep tone
En sonunda aldım :-) ve bu aksam okumaya başlayacağım :-)

Günlükler-sylvia plath
Ya kadın günlüğünu yazarken bile edebiyat yapmış.. eh bir sylvia kolay yetismiyor.. simdilik onsekizinde cıtı pıtı bir feminist adayı o :-)

Kız kısmı-siminya
Bu kitabı da ilk geldigi gece okudum :-)
Pulbiber dergi'de köşesi olan bir blogger.. kitap acının alayli bir anlatımı gibi..

Okuduklarim -aralik ortasina kadar
Önümüzdeki iki-uc ay yeter bu alışveriş :-) zaten yılbaşı hediyesi -kendime- diyerek bu kadar çok aldım :-) ekonomik olarak açıldigim icin biraz toplanma zamani bırakmalı, bir kitaplari okumalıyim :-)

Okuyor olduklarim :-)
Hepinize bol kitapli aylar !
Sağlıkla,kitapla,umutla kalın!
_dr.coffee'den sevgilerle

28 yorum:

  1. harika kitaplar almışsın :) bende sadece Kendine Ait Bir Oda ve Swastika Geceleri var içlerinden :) Açlık'ı da 9.90 a aldım babilden kargo bekliyorum :D ayy deepciğimin kitabıı hala alamadım onu yaa :/ güle güle okuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begendin mi sendekileri?? Swastika geceleri icin sonradan okudugum yorumlarda yetersiz bulanlar olmuş..
      Virginia'yi da merak ediyorum..
      Iyi gidiyor deep'in kitabi.. nefes aliyor insan, sakin sakin :-)

      Sil
    2. swastikaya yanlış bir zamanda başlamıştım 2-3 sayfadan sonra bıraktım uygun bi zamanda tekrardan başlayacağım :) Woolfcuğum iyidir hoştur da öyle çok kolay okunmaz :)

      Sil
    3. Ben nedense beğenecek gibi hissediyorum swastika geceleri'ni :)
      Gercekten de mrs.dollaway de anladim ne kadar zor olduğunu.. ama bu kitabi deneme türü ya.. daha umutluyum açıkçası :-)

      Sil
    4. ben de tersine mrs. dollaway'i daha kolay okudum :D

      Sil
    5. Benim komitedonemine denk gelmisti, dikkatimi toplayamadim pek, belki ondan okuyamamisimdir mrs.dollaway'i :-)

      Sil
  2. Oh tam mutluluk :)

    Bence de Şimdiki Çocuklar Harika'yı anne babalar okumalı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle :-)
      Arkasinda okuyucuya yazdığı notlarda hoştu :-)

      Sil
  3. Devamlı kampanya yapılıyor, kitapseverler dayanamayıp abartıyorlar doğal olarak:) İyi okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyle gercekten de.. bu kampanyalarin oynuna geldim :P
      Biraz bilincli olarak abarttim ama simdi cefasini cekiyorum :\
      Tesekkur ederim, sana da iyi okumalar!

      Sil
  4. o aile fotosu harika ki. :3
    vede keşke bir kahve ile birkaç tane de ayraç çıksaymış coffe.
    insan kitapların arasında görünce seviniyor. kitapları tamamlayan iki unsurdan birisidir gözümde. ah, deep'in frambuazlı hayatı benim de yeni yıl listemde vardı, zaten o listenin dördünü senin blogtan tammalamıştım. fazla abartılı olmasın diye ona sınır dayadım, zira ne ara kitap alışverişine gitsem liste dışı çıktımı bilirim elim gördüklerime gittiğinden. ^^ yalnız insan bu kadar kitabı bir ara da görünce, sevinç nidalarına giriyor. iyi okumalar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni yil listeni yayinlasan ya blogunda :-)
      Ailenizin fotocusu coffee :P
      Yani ya en bastan vermeyip insanlarda beklenti olusturmayacaklardi yada devamini getireceklerdi.. bir dahakine beklemem zaten.. kahvem de ayracim da var cok şükür :-)
      Bu kadar kitap kucaginda olunca da cok mutlu oluyor insan, tavsiye ederm :D
      Tesekkurler, san da iyi okumalar!!

      Sil
  5. harika kitaplar wirginia severim diğerleri konusunda bilgim yok deep in kitabını da en kısa zamanda okumayı planlıyorum nasipse,keyifle oku bende açlık a başlayacağım sanıyorum almıştım dayanamıyorum o bana bakıyor ben ona kütüphanede :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ben de tam bugun senin bloguna bakmistim.. doğumgünü yazina falan.. tam ustune yorum attin :D
      Komitem odugu icin yavaş ilerliyorum simdilik okuma konusunda ama haftayaki haftasonu bissuru okuyacağım insallah :-) açlık ve virginia'yi cok merak ediyorum.. hepsini merak ediyorum :-)

      Sil
  6. oooohhhh sefan olsun!:) valla kitapların kokusu buraya kadar geldi:)) açlık'ı yıllar önce okumuştum ama bi daha okiciiim zira hiç bişi hatırlamıyorum:/ eski bahçe eski sevgiyi de geçen sene okumuştum, güzeldi...swastika gecelerini ben de taze aldım pek mutluyum:))
    keyifli okumalar olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap kitaba karsi derler :-) bakalim begencez mi swastika geceleri'ni :-)
      Yazidaki butun kitaplari okumayi sabirsizlikla bekliyorum :-) tezer'e guvenim sonsuz.. knut'i ilk kez okuyacagim insallah :-)

      Sil
  7. Deep'teki yorumunuzdan geldim efendim. :) Ters Düz benim kitabım. :) Çıktı! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldin :-) bol binli baskilar dilerim kitap icin !

      Sil
  8. Ne kadar çok kitap almışsın:D
    Sen yoksa kitaplarınla bize nispetmi yaptın :D
    Aziz Nesin`nin iki yıl önce kitaplarını topladım. İlk okuduğum Şimdiki çocuklar harikaydı. Bayılmıştı m :D Yanış hatırlamıyorsam aldığım yayınevi içine resimde koymuştu. :D hala resimli kitap seviyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nispet mi :O :P
      Ben de cok sevdim nesin'in kitaplari.. simdiki çocuklar harika da cok güldüm :D
      Resimli kitaplar guzel yaa.. butun kitaplar guzel, bazisi cok guzel :P

      Sil
  9. ayyy siminyayı çok sevmiştim ben de yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de begendim :-) dergideki yazilari da guzel :-)

      Sil
  10. Oh oh gelsin kitaplar. :D
    Günlükler dikkatimi çekti aslında ama almadım. Alsa mıydım acaba? :D Bu arada sonunda Bülbülü Öldürmek'i aldım. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oo bülbülü öldürmek :D pek severim oradaki küçük kızı-anlatıcı-.. ama niyeyse babasını pek sevememistim.. iyi adamdı lakin :/
      Yorumunu merakla bekliyorum :-)
      Kitapyurdunda indirim vardi, benim icin iyi denk geldi :)

      Sil
  11. Benimde aralık arkadaşlarım oldu ama tükenmek üzereler. >_< Yeni yıla, yeni kitaplar ile girmeyi istiyorum. Bende yakın zamanda yeni bir kitap alışverişi yapacağım. Elimdeki kitap stoğu tükenmek üzere. Bu arada yeni kitaplar keşfetmeme sebep olan bu yazı için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben arkadaşlara kavuşuncaya kadar sınav zamani geldi çatti.. o yuzden okuyamadım hepsini :/
      Tükenen kitap stoğu olsun :-) yerine yenisini koyarsın.. okuduğun ve yorum bıraktığın için ben teşekkür ederim.

      Sil

her kelime benim için değerli..