23 Ekim 2015 Cuma

kütüphane kuralları

Merhaba blog! -tekrardan-
Daha demin aklima 'neden benim kütüphanemin kuralları yok?' sorusu geldi ve aninda post-it'ler aracılığıyla kütüphane kurallarini yazdim :)
kurallara uymayanlara yazilarimi okuma cezasi vermeyi planliyorum. Nasil fikir :D
Gelelim anlik kurallarimiza..

1)Sessiz olmayın.
Genel kütüphane imajinin aksine burada sessiz olamazsınız..
Hem kendimi gelistirmem acisindan seviyeli elestirilere hem de kitaplar uzerine konusmak icin yorumlariniz yüksek bir beklentiyle bekliyorum :-)
Istisnai durum: "bloguna bayildim, bana da beklerim" temali copy-paste yorumlardan hoslanmiyorum..



2)Yiyecek-icecek ile girmek serbesttir.
Kitap veya yorumlarini okurken elbette çayı kahveyi icip yaninda pasta börekleri mideye indirebilirsiniz :-) bütün masraflar ve kilolar size aittir :-)

3)Kategorize edebilirsiniz.
-kitaplari.


4)Kütüphane sınırları icinde lütfen pesimist olmayiniz.
Kütüphane sahibesi yeterince melankolik :)

5)Ve gerçekten okuyun!
Blogumu okumasaniz bile kitap okuyun, dergi okuyun en olmadi broşür falan okuyun.
Çünkü okumak iyi şeylerin ilk adımıdır.iyi insanlar, iyi nesiller..
Bir de kitap okumayan her insan potansiyel bir okurdur, sadece mükemmel başlangıç kitabina ihtiyaclari vardır.

Sağlıkla, kitapla ve umutla kalin!
_dr.coffee'den sevgilerle

8 yorum:

  1. kütüphanenin bütün kurallarına uyan bir okuyucuyum :)) Ama bu kurallardan bütün kilolar size aittir kısmını hiç beğenmedim. Belirtmeden geçemeyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa herkesin kilosu kendi mesuliyetindedir.. ben kendiminkileri zor tasiyorum zatiin :S
      Kurallara uyan kütüphane sakinlerini cok severiz :-) ^_^

      Sil
  2. Kural 6) Tüm kurallara uyun! :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyle deyince gestapo gibi hissettim kendimi :D
      Kitabin da hayirli olsun bu arada.. nice guzel basimlara :-)

      Sil
  3. Kuralları beğendim :-) Görseller de çok güzel :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tumblr'in katkilariyla :-)
      Begendiysen ne mutlu bana :-)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. :) sevilesi kurallar :-) benim diye demiyorum kesinlikle :P

      Sil

her kelime benim için değerli..