23 Aralık 2014 Salı

kediler güzel uyanır-yekta kopan

kitabın adı çok hoş değil mi??
yoksa ben miyim bir tek kitap ismini beğenip seçim yapan ?
cam-misket'in tavsiyesi üzerine okunma listemde ön sıraya alındı bu güzel kitap :)
normalde olsa.ooo daha bekletirdim biricik rafımda.. iyi ki demiş de ben de okuyuverdim :)
genelde uzun hikaye sevdalısı olsam da kitaptaki kısa,çok kısa öyküleri beğeniyle okudum.. belli bir şey yok.. deneme değil ama o tat da.. bazen yaşanmışcasına geliyor hikayeler :)
bir dünya sığmış 124 sayfaya :)
daha önce yazarın aile çay bahçesi adlı uzun öyküsünü okumuştum ve buraya yazmasam da beğenmiştim :) bu kitap duygu dozu arttırılmış geldi bana :)
özellikle 33.sayfa "aşk mı?o da ne?" isimli öyküsü çok iyiydi.. matruşka isimli öyküsünde ise ustalıkla dizilmişti kelimeler.. 

kapak.. kapağını sevdim ama can yayınlarının beyaz kapaklılarını daha çok seviyorum.. hepsi aynı gibi duruyor ama başka dünyalar içeriyorlar.. ayrıca rafta da ahenk içinde görünüyorlar.. aynı yayınevi, aynı yazar.. böyle rafa dizip saatlerce izleyebilirim bunu :D
maalesef kitabım öyle değildi.. ama beyaz basılanı da var sanırım :/ ben de beyaz istiyorum T_T
öyküler kısa ve öz olunca yorumu da kısa oluyor sanırım :)
aslında okuldan gelince yazmıştım ama hayin internet :/ 
size şuncacık lafın özetini yapacak olursam.. eğer soft tarz da hikayeler seviyorsanız, bu kitabı da belleğinize eklemelisiniz :) fiyatı ucuzdu sanırım ki her zaman kütüphaneler gibi güzel bir alternatifimiz var :D 
kitaba puanım 10 üzerinden 9.. 
okuyucu ruhsuz olunca yazar ne yapsın :) 

sağlıkla ve bol kitapla kalın !
_dr.coffee'den sevgilerle
dipnot:kendimden bir şeyler bulmadıkça altını çizmem cümlelerin ama yekta kopan'ın kitaplarında hep çizilecek bir şeyler çıkıyor karşıma :)

"Böyleyim ben;'bildiğimi okuyorum'..."

*
"Bu yorgun saatlerde değil, gün ışığının tazeliğinde sev beni."

*
"...bir'keşke'ye dayanır hayat."

*
"Yaşamın karşıma çıkaracağı sorunların çözümü hep üç ayaklı bir masanın üstünde duruyordu sanki; gece,uyku,rüya..."

2 yorum:

  1. yekta kopan hiç okumadım yaaa okusam mııı ne dersiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence okumalısın.. sıcak bir anlatımı var.. beğenmezsen de 10 lira kaybedersin :D :D ama beğenirsin bence.. ali ural'dan farklı... enis batur'a benziyor gibi biraz..

      Sil

her kelime benim için değerli..