27 Kasım 2014 Perşembe

güz okuma şenliği 2.ay

2.ayını dolduran okuma şenliğinde benim okuduklarıma gelelim artık :) post'u kısa tutup hemen derse geçmeliyim ki çok vakit kaybettim.. o yüzden yanlış yazarsam dönerim sonra düzeltmeye :D bir de listede bazı değişiklikler yaptım :) hadi bakalım neler okumuşum :)

ilk olarak 22.kategoriyi değiştirip slovaj zizek'in kitabı yerine kusursuz gelin-brenda joyce u koydum.. bununla beraber brenda joyce-kaçak gelin(syf.464/pegasus yayınları) ve julie garwood-gelin(syf.376/epsilon yayınları) kitaplarını okudum ve bu ay iki kitaptan 20 puan kategoriyi bitirdiğim için +20 puan :) toplam 30 puan geliyor buradan..

sonra 21.kategoriden türk kadın yazar olarak fatma erdek-kara kış beyaz düş(syf.400/ephesus yayınları) kitabını ve yabancı erkek yazar olarak şeker portakalı-jose maura de vasconceles(can yayınları/syf.182) okudum..buradan da 10 puan.. aslında ece temelkuran'ın kitabından 150 sayfa falan kaldı ama elime almak nasip olmadı :)



daha sonra 9.kategoriye -yasaklanmış kitap- franz kafka-dönüşüm'ü(syf.104/can yayınları) koydum.. artı 10 da buradan..

7.kategoriden de kitap evi-enis batur'u(syf.132/sel yayıncılık) okudum..10 puan

bunların dışında 3-4 kitap daha okudum ama nereye koyacağımı  bilemediğim ve yorum yapmadığım için haberiniz yok :D


 ne acıklı ki listeden 5 kitap okudum.. toplamda 1476 sayfa kitap okumuş ve 74 puan almış bulunuyorum.. olduğu kadar olmadığı kader :)

sonradan gelen müjde : 
altta yorumlara bakarsanız  yasemin demirkaya'nın sayesinde büyük bir aydınlanma yaşadığımı göreceksiniz ve bu sebeple postun devamına geçen ay okuduklarımı ekliyorum :D

3.deneme,inceleme,seyahat kitabı
enis batur-60 mm dizüstü meşkleri ve içcep meşkleri (sel yayıncılık,syf.110)

18.2014'te çıkmış bir kitap
asude-dikkat!aşk çıkabilir (ephesus yayınları,sayfa 461)

19.kategori-açıklaması çok uzun ve ben tembel olduğum için yazmıyorum :)-
barış bıçakçı-herkes herkesle dostmuş gibi (iletişim yayınları,syf.111)

21.kategori yabancı erkek yazar
stefan zweig-satranç(can yayınları,syf.71)

22.kategori.3 aynı kelime
brenda joyce-kusursuz gelin (pegasus yayınları,syf.461)

şenliğin en karmaşık post'unu yazan kişi ilan ediyorum kendimi :D :D yaşasın :D

sonuç olarak toplamda 11 kitap okumuşum.. 110 puan, bir tane artı20 puanım var, 130 puan.. toplam sayfa sayım 2872.. veee puanıımm : 158.. sanırım.. işlem hatası yapmadım dimi :D :D

böyle olunca daha çok okumuş gibi hissettim :D :D

kitapla ve sağlıkla kalın!
_dr.coffee'den sevgilerle
not:yasemin demirkaya'ya koskocaman teşekkürler :) 
not2:postu okuyup anlayıp buralara gelebildiğiniz için size de teşekkürler çünkü yazarken çok karışık duruyordu okurken ne hissedersiniz bilemem :)

5 yorum:

  1. Ya sanırım burada birinci ve ikinci ay okuduklarımızın toplamını yazıyoruz. Çünkü 23 Eylül 22 Kasım tarihlerinde okuduğunuz kitapları yazıyorsunuz. Demiş pinuccia ...
    Istersen bir daha bak derim. Yaz okuma şenliğinde bende aynı şeyi yapmıştım. Hatta millet 200-300 puanı nasıl almış diye şaşırmıştım. Bol okumalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle miymiş o.O çok mutlu oldum şu an :D :D hoş yine 130'lar da bir şey oluyor aman olduğu kadar :) bu kutsal bilgi ile beni aydınlattığın için çok teşekkür ederim :)

      Sil
    2. rica ederim ne demek. umarım ben de yanlış anlamamışımdır ama defalarca baktım bloga. :)

      Sil
  2. Of ne güzel bu kadar çok kitap okuyabilmek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oo bu ne ki :) insanlar üçe katlıyor bu listeyi :)
      siz de okuyabilirsiniz bence :)

      Sil

her kelime benim için değerli..