25 Mayıs 2014 Pazar

Bir Psikiyatristin Gizli Defteri-Gary SMALL

Dr.Gary SMALL meslek hayatı boyunca karşılaştığı ilginç vakaların hikayelerini  her kesimden anlayabileceği bir dille yazdığı kitaptır.


Benim de uzmanlık için düşündüğüm bir dallardan biri olan psikiyatri alanının ön gösterimi gibi bir şey oldu bu kitap.Tabi yazar ile aynı şartlara sahip olacağımı pek düşünmüyorum :)

Gary SMALL

Vakalar, ilgisi olmayanlar için biraz sıkıcı  gelebilir. Zaten edebi bir dilden çok hasta raporu gibi :)
kendi şartlarıma göre değerlendirerek 10 üzerinden 7 veriyorum.

Sanırım kitabın editörlüğünü karısı Gigi VORGAN yapmış. Çok tatlı :)

Gigi VORGAN&Gary SMALL
Not: Zihin sağlığı ile ilgilenenlerin beğenebileceği bir kitap olduğunu düşünüyorum.

_dr.coffee'den sevgilerle

3 yorum:

  1. Psikoloji okumak isteiyorum bende (: Çok meraklıyım kitabı da almıştım okuyacağım en yakın zamanda (: Çok sevindim beğenmene (:

    YanıtlaSil
  2. vuuuu:) tabi ya kaçar mı senden tatlıııım <3<3<3<3

    YanıtlaSil

her kelime benim için değerli..