5 Mart 2014 Çarşamba

yeşil yol-film

Spoilerimsi
Oldukça iri yarı biri adam olan John Coffey, iki küçük kızı öldürmek suçundan idama mahkûm olmuştur. Ürkütücü görünümünün aksine oldukça ince ve karmaşık bir iç dünyası olan Coffey, bazı doğa üstü güçlere sahiptir. Hapishanenin infaz odası baş gardiyanı Paul Edgecomb'un ona gerçekten suçlu olup olmadığını sorması ile birlikte aralarında bir diyalog başlar.


Bugün dr.blue ve dr.g ile yeşil yolu izledik.daha doğrusu onlar bana zorla izletti :) Ama pişman değilimm.Her ne kadar filmin ilk yarısında biraz uyuklasam da:) Ama okuldan gelmiş olduğumuz için bu durumun film ile alakası olmayabilir:) Film gerçekten çok güzeldi. Dr.blue kitabını da okumaya karar verdiği ama bilemeyeceğimm artık:)Benim pek gözüm yemedi. konu biraz yavaş ilerlediği için :) Güzeldi bir filmdi. Dönem insanını çok güzel yansıtmışlardı. Benim en sevdiğim karakter john coffey-kahve gibi okunuyor ama farklı yazılıyor :)- oldu. Dr.blue nun eliti Brutus 'Brutal' Howell oldu sanırım :) İzlemeyenler ve yeniden izleyenler için gerçekten tavsiye edebilceğim bir film..
Benim puanım 5 üzerinde 4 -uyuklayarak geçirdiğim durgun bölümler için 1 puan kırdım-
_dr.coffee'den sevgilerle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her kelime benim için değerli..