12 Mart 2014 Çarşamba

Titan'ın Laneti-Rick Riordan

 Arka Kapak:
Bir gün birisi size çıkıp Antik yunan tanrılarının hala hayatta olduklarını söylese ne yapardınız?

yunan tanrılarının ve melezlerin dünyası çok büyük bir savaşa hazırlanıyor.Bu savaş her şeyi yakıp yıkacak,geri dönülmesi imkansız sonuçlar doğuracak bir savaş olabilir!

İlk iki kitabının filmi çıkan serinin üçüncü kitabını okumak için büyük bir istek oluştu içimde.Radikal bir kararla -sanırım en büyük etmen bursun gelmesi:) - kitabı aldım.İşin ilginç tarafı kitabtan hoşlandım ve ileride -olursa inşallah- yeterli olgunluğa ulaştıklarında çocuklarıma da okutmayı çok çok isterim.(aptal kutusunun başında oturacaklarına böyle çok hoş bir kitabı okurlar umarım). Neyse kitaba geri dönelim. kitap güzeldi lakin bazı şeyler filmde değiştirilmiş. Filmi izlemek isteyenler varsa diye çokta spoiler vermek istemiyorum. Saçma sapan çocuk serilerinden çok daha kaliteli olduğu inkar edilemez. Lakin yazardan mı ötürü yoksa çevirmen kaynaklığı bir şey bilemesem de betimlemeler çok yavan ve az geldi. Ya da benim ayrıntılı düşünmeyi seven beynim betimlemeleri az buldu:) Manzara betimlemelerini çok sevmesem de insan bir mantikor için daha fazla betimleme bekliyor :D
velhasıl kelam benim bu çocuğumsu ergenimsi seviye kitap için puanımmmm 10 üzerinden 8.
_dr.coffee iyi okumalar diler:)





                                                                                              insanın kafasında buna yakın bir percy karakteri
                   canlanabiliyor





serini geri kalan kitaplarını da alabilirim belki:)
buralarda yorumlarını görürseniz şaşırmayın..

4 yorum:

  1. buldum bile Titan' ı :D yunan mitolojik karakterleri genelde gittiğim tarihsel yerlerden bildiğimle kalıyorum. kitaba konu edilince daha eğlenceli oluyor belki bu sefer aklımda kalır. ben ekleyim olimposluları listeme. Misal Apollon tapınağının hikayesini unuttum bile. belki sevdirir de araştırma merakımı bu yöne cezbeder :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yunan mitolojisi cok dehset bee :P kitap cocuklarin seviyesinde veriyor hikayeleri ama yetiskinlerde olaylar daha karisik bence.. didim'de dimi apollon tapinagi ? Ben de gordum orayi.. medusa falan vardi galiba :-)

      Sil
    2. aynen medusa vardı ama niye taşlaşmış falan ustune bin tane hikaye oluşturmuşlar tekrar bı okuyayım eheheh :)) bızde mıtolojık tanrılar diyince insanlar hep kopek ısımlerı olarak kullanıyo. Poseidon ve Ares ' in bi alman kurdunda işi ne :D

      Sil
    3. Insanlar kopeklerine bir zamanlar gucu temsil eden isimler veriyor.. belki benim kopegim ares dusunun artik ben ne kadar savasci bir insanim mesaji veriyordur bilincaltlari?
      Yunan mitolojisi oyle , bizimkiler bir ergenokon destani bir goc destani derken olayi kapatmis :D

      Sil

her kelime benim için değerli..