16 Mart 2014 Pazar

Ayaklı Bela-Jamie McGuıre

-bu da ilk kitabın kapağı
                      Arka Kapak

Abby Abernathy; geçmişini unutmak için kalkıp uzak bir şehre okumaya gelen, temkinli, kendi halinde bir kız.Travis Maddox; dövüşerek hayatını kazanan ve aşka asla inanmadığı için tek gecelik ilişkilerle avunan bir erkek.Aşk ve bela birbirine hiç bu kadar yakışmadı...
Travis annesinden hayatla ilgili iki şey öğrendi:Aşkı bul.Ve onun için ölümüne mücadele et.




Yaklaşık bir ay önce okumaya başladığım ve yarım bıraktığım yegane kitapçık.Aslında seri halinde 2 kitaptan oluşuyor lakin ben ilk kitabı okumadım-ve değerlendirmemde bu iki kriterin büyüük rolü var- . Evet öyle ilginç bir huyum var.Bazen serilerin 2. veya 3. kitabından başlayıp eğer beğenirsem ilk kitabı okuyorum.ne yapalım toplum beni böyle kabul edecek artık:) şimdiii gelelimm kuru fasulyenin faydalarına... Kitabın "iç" kapağını çok beğendim ve vikitap'ta bazı yorumlarında güzel olduğu yazıyordu.Ve "iç" kapağı çok çok güzeldi.Ama gel gör ki konu beni sarmadıııı...Annesinin "gerçek aşkı ara ve asla kaybetme" sözünü biraz-bayaa- farklı bir şekilde yorumlayıp "gerçek aşkı ara ve asla kaybetme,önceesinde atış serbest" olarak yorumlayan ileri düzey ergen ve yazarın anlattığına göre ileri düzey yakışıklı bir oğlan ile biraz karanlık bir geçmişe sahip olan masum mu masum br kızın tanışmaları,aşkları ve oğlanın kız için tutuştuğu kavga-benim okuduğum yere kadar- oğlanın gözüyle anlatılıyor.Sanırım ilk kitabında olaylar kızın gözüyle anlatılmış. Oğlanın tavırları,kız ile olan ilişkileri vs. beni pek sarmadı doğrusu. Kız ile oğlanın arasında aşktan çok cinsel bir çekimin olması beni çok hüzünlendirdi :( Yani aşk masum bir şey ve peşine hormonlar takılınca bütün masumiyetini kaybediyor.Haticeden neticeye varırsak kitabı bırakmak için bu sebebler bana yeter.Bu kitaba puanım 10 üzerinden 5.
Sınfta kaldın Ayaklı Bela üzgünüm:(
Not:belki filmi çekilse güzel bir şeyler çıkar:)
dr.coffee iyi okumalar diler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her kelime benim için değerli..